Kampaň 6/2011 (predajné obdobie apríl-máj 2011)
Štipec s magnetkou „Nádej“
Rozmery: 8 x 3,5 x 4,5 cm
Materiál: Polystyrén
Cena: 2,50 €
Rakovina prsníka je celosvetovo tretie najčastejšie sa vyskytujúce nádorové ochorenie. Najúčinnejšou cestou v boji proti tejto zákernej chorobe je PREVENCIA. Pravidelné preventívne vyšetrenia u lekára vám môže pripomínať i nový symbol projektu – Štipec s magnetkou, ktorý si môžete umiestniť napríklad na chladničku. Všetky získané finančné prostriedky venuje spoločnosť AVON aktivitám zameraným na boj proti tejto zákernej chorobe.
AVON proti rakovine prsníka
AVON sa na Slovensku zapojil do celosvetovej kampane proti rakovine prsníka v roku 1998, čím sa stal prvou spoločnosťou, ktorá sa na Slovensku začala venovať tejto problematike. Od vzniku projektu sa prostredníctvom predaja špeciálnych symbolov podarilo vyzbierať viac ako 1 000 000 EUR.
Finačné prostriedky na programy zamerané na boj proti rakovine prsníka získava AVON predajom špeciálnych symbolov – špeciálne upravených výrobkov, ktoré sú súčasťou každého AVON katalógu.
Projekt podporujú známe osobnosti spoločenského života – Alena Heribanová, Jana Kirschner, Ada Straková, Hana Rapantová, Beáta Dubasová, Karin Habšudová, Henrieta Mičkovicová, Nora Beňačková, Petra Polnišová, Braňo „Bruno“ Ciberej, Martin Rausch, Maroš Kramár a Zlatica Puškárová, obľúbená televízna moderátorka, ktorá sa stala jeho 14. tvárou v roku 2010.