Súčasné zložité obdobie nám neumožní stretnutie na tradičnom Avon Pochode, ale rozhodne sa tým nemení cieľ a zmysel projektu Za zdravé prsia, na ktorom spolupracuje kozmetická spoločnosť Avon s organizáciou Aliancia žien s rakovinou prsníka. Preto sa Avon v spolupráci s crowdsourcingovou platformou Future Bakers obracia na verejnosť a hľadá ten najlepší ideový námet na „Avon Pochod bez pochodu“.
Spoločnosť Avon už jedenásť rokov v rámci projektu Za zdravé prsia pravidelne usporadúva obľúbený Avon Pochod, ktorého sa zúčastňujú tisíce ľudí, a to nielen ženy. Do kampane a akcie sú zapojení aj ambasádori podujatia z radov slovenských osobností. Symbolom a vstupenkou na Avon Pochod bolo opakovane výrazné tričko, ktoré bolo častokrát pripravované s českými návrhármi. Akciu sprevádzal bohatý celodenný program, s koncertami a aktivitami pre najmenších aj dospelých. Tričká boli predávané v mene a na účet občianskeho združenia, ktoré bolo vyhlasovateľom verejnej zbierky Avon Pochod.
Vzhľadom k nepriaznivej pandemickej situácii sa nakoniec Avon Pochod v roku 2020 nekonal a všetci sa tešili na rok 2021. Bohužiaľ aj rok 2021 sa zatiaľ vyvíja rovnakým smerom, a preto je potrebné nájsť alternatívu, ktorá posunie tento významný spoločenský event bez toho, aby sa konal v rovnakej miere naživo v uliciach. Pre rok 2021 bolo pochodové tričko nahradené Avon symbolmi. Avon sa zaväzuje, že z každého predaného Avon symbolu venuje finančné prostriedky na projekt Za zdravé prsia, ktorý realizuje Avon v spolupráci s organizáciami podporujúcich boj proti rakovine prsníka.
NAJLEPŠIE NÁMETY NA AVON POCHOD 2021 BUDÚ OCENENÉ
Hľadáme alternatívu pre tradičný a obľúbený event, ktorý dokáže zapojiť čo najviac kmeňových účastníkov a preniesť emócie z hromadnej akcie a ulice tak, aby sa i v tomto roku podarilo získať dostatok prostriedkov na boj proti rakovine prsníka. Vieme, že účastníkom tento projekt chýba, ale nechýba nadšenie stále pomáhať, a preto Avon v spolupráci s verejnosťou hľadá zaujímavú alternatívu, ktorá si získa dostatočnú pozornosť a záujem verejnosti. Alternatíva môže byť v on-line prostredí, naživo alebo v ich kombinácii.
Do projektu sa môžete zapojiť na https://futurebakers.com/cs/projekty/avon-pochod-bez-pochodu
Viac informácií o Avon pochode na https://www.zdraveprsia.sk
AVON ZA ZDRAVÉ PRSIA
Kozmetická spoločnosť Avon verí v zmysluplnosť tém súvisiacich so ženským zdravím a v podporu neziskových organizácií. Preto už viac ako 20 rokov na Slovensku spolupracuje s neziskovými organizáciami, ktoré sa venujú problematike rakoviny prsníka a prostredníctvom odborníkov a garantov rozhoduje o oblastiach, kde je pomoc potrebná. Tieto projekty podporuje materiálovo a finančne, pričom venovala už viac ako 1,45 milióna EUR, ktoré poslúžili na podporu vzdelávania zdravotníckeho personálu, študentov, zlepšenie kvality života a psychosociálnu podporu žien, kúpu diagnostických prístrojov, operačnej techniky a šírenie osvety v rámci prevencie verejnosti na Slovensku.
Do projektu Avon za zdravé prsia sa dlhodobo zapájajú známe osobnosti slovenského spoločenského života, ktorí ako ambasádori pomáhajú šíriť povedomie o ochorení. Navyše teraz predajom charitatívnych predmetov a Avon symbolov je kozmetická spoločnosť schopná kontinuálne podporovať onkologické pacientky počas celého roka či už formou výziev alebo aktivít zameraných na boj za zdravé prsia.
O SPOLOČNOSTI AVON
Kozmetická spoločnosť Avon patriaca do poprednej globálnej skupiny Natura & Co už 135 rokov zlepšuje životy žien prostredníctvom krásy. A stále v tom pokračuje, no modernejšie. Prináša inovácie, spája ľudí, podporuje ženy, vníma všetky podoby krásy. Oslavuje silu žien po celom svete, podporuje ich v objavovaní vlastného potenciálu a prekonávaní výziev. Prekvapuje vás to? Pridajte sa k nim – #WatchMeNow #SledujteMa #AvonIsChanging #AvonSaMeni. V Avone sú zástancami toho, na čom skutočne záleží. Práve silu krásy využívajú na vytvorenie lepšieho sveta pre ženy. Pozorne načúvajú potrebám žien a sú hlasom ich túžob. Veria v lepší svet pre ženy, ktorý bude lepším svetom pre všetkých.
Bojujú za zdravé prsia, keďže rakovina prsníka je jedným z najčastejších onkologických ochorení u žien, preto venovali viac ako 20 mil. na screeningové programy. Rovnako bojujú proti domácemu násiliu, ktorému čelí 1 z 3 žien a doteraz pomohli už 14 mil. žien trpiacim domácim násilím. Celosvetovo spoločnosť Avon odovzdala viac ako 1 miliardu dolárov na témy súvisiace so zdravím a bezpečnosťou žien. Za posledných 20 rokov zaregistrovala viac ako 750 patentov a výrobky z jej portfólia získali viac ako 300 ocenení za posledné 3 roky. Vedeli ste, že každú sekundu sa po svete predajú 3 rúže, 7 parfumov a 2 výrobky pleťovej starostlivosti značky Anew? Dobre známe a obľúbené značky sú ANEW, mark., AVON TRUE, Planet Spa, Nutra Effects, Avon Care či Advance Techniques. Viac o spoločnosti a jej aktivitách, ako aj o výrobkoch Avon sa dozviete na www.avon.sk a Facebookovom profile Avon Slovensko.