4. ročník AVON POCHODu proti rakovine prsníka sa uskutoční 16. júna 2012 v Bratislave
Slovensko sa každoročne zapája do celosvetového boja proti rakovine prsníka prostredníctvom podujatia AVON POCHOD proti rakovine prsníka. Dejiskom 4. ročníka AVON POCHODU bude Bratislava, ktorá sa zahalí do ružovej farby v sobotu 16. júna 2012.
Milióny ľudí vo viac ako 50 krajinách sveta podávajú pomocnú ruku ženám, ktoré trpia rakovinou prsníka a podporujú programy a projekty zamerané na boj proti rakovine prsníka. Vďaka ľudskej solidarite sa každoročne organizuje ružový pochod aj u nás. Tento rok sa bude konať na Slovensku v poradí už štvrtý ročník AVON POCHODu proti rakovine prsníka 16. Júna 2012 v Bratislave. Štart aj cieľ bude na námestí pri Eurovea Galleria.
„Minulý rok vyrazilo do bratislavských ulíc viac ako 4000 pozitívne naladených ľudí odhodlaných podporiť boj proti rakovine prsníka. Veríme, že tento rok sa ľudia v sobotu 16. júna vydajú do ulíc hlavného mesta ešte vo väčšom počte a vyjadria tak podporu všetkým ženám, ktoré bojujú s touto zákernou chorobou,“ uviedla Andrea Macáková, vedúca oddelenia PR a reklamy, AVON Cosmetics.
Charitatívne podujatie AVON POCHOD proti rakovine prsníka symbolizuje vyjadrenie podpory v boji proti rakovine prsníka, jeho cieľom je tiež získavanie finančných prostriedkov určených na projekty zamerané na boj proti tomuto ochoreniu a tiež vyjadruje spolupatričnosť ženám, ktoré s týmto krutým ochorením bojujú.
Vstupenka na AVON POCHOD
Dámske a pánske „Tričko proti rakovine prsníka“ je vstupenkou na AVON POCHOD 2012 a zároveň ďalším zo symbolov projektu, kúpou ktorého prispievate na aktivity zamerané na boj proti rakovine prsníka.
Tričko si môžete zakúpiť prostredníctvom svojej AVON Lady, objednať na internetovej stránke www.zdraveprsia.sk, alebo zakúpiť v deň akcie priamo na mieste podujatia od 13.00 hod. „Tričko proti rakovine prsníka“ je v ponuke v dámskej aj pánskej verzii a jeho cena je 14,99 €.
Všetky získané finančné prostriedky z akcie budú venované na aktivity v boji proti tejto zákernej chorobe. Viac informácií o AVON POCHODE proti rakovine prsníka sa dozviete aj na www.zdraveprsia.sk, internetovej stránke spoločnosti AVON venovanej problematike rakoviny prsníka.
Dámske Tričko proti rakovine prsníka pre tento ročník AVON POCHODU exkluzívne navrhla známa česká módna návrhárka Taťána Kovaříková. Je navrhnuté tak, že ho môžete nosiť v troch variáciách ako šaty, tuniku alebo tričko. Pružný materiál a variabilný strih v univerzálnej veľkosti umožní nosiť rovnaké tričko skutočne každej žene.
Program AVON POCHODU
Program AVON POCHODU s registráciou účastníkov začína od 13.00 hod. na námestí pri Eurovea Galleria do 15.00 hod., kedy sa AVON POCHOD slávnostne odštartuje. Trasa AVON POCHODU povedie centrom Bratislavy a končí sa opäť na námestí pri Eurovea Galleria.
Na zúčastnených čaká bohatý sprievodný program na štarte aj v cieli AVON POCHODU a stretnutie so známymi osobnosťami slovenského spoločenského života, ktoré sú tvárami projektu AVON proti rakovine prsníka. Už teraz je známe, že AVON POCHOD svojou účasťou podporia – Ada Straková, Nora Beňačková, Alena Heribanová, Beáta Dubasová, Henrieta Mičkovicová, Hana Rapantová, Karin Habšudová, Jana Kirschner, Petra Polnišová, Zlatica Puškárová, Martin Pyco Rausch, Maroš Kramár a Braňo Bruno Ciberej.
V rámci programu sa už teraz môžete tešiť na vystúpenie Zuzany Smatanovej, skupiny Vidiek, Beáty Dubasovej, Zdenky Prednej, skupiny Funkiez, skupiny RetroAction a na bubnovú show Campana Batucada.
Trasa AVON POCHODU:
Námestie pri Eurovea Galleria – Vajanského nábrežie – Hviezdoslavovo námestie – Mostová ulica – Vajanského nábrežie – Námestie pri Eurovea Galleria
Ďakujeme za podporu a tešíme na stretnutie s vami 16. júna na jedinečnej akcii plnej optimizmu a nádeje!
Partneri AVON POCHODU proti rakovine prsníka:
AVON POCHOD sa koná pod záštitou primátora hlavného mesta SR Bratislavy doc. RNDr. Milana Ftáčnika, CSc. Odborným partnerom je Liga proti rakovine. Hlavný partner: NAY Elektrodom. Ďalšími partnermi sú: Mercedes-Benz Slovakia, Eurovea Galleria, spoločnosť Kofola, Kraft Foods Slovakia a mediálni partneri: televízia Markíza, rádio Expres a spoločnosť 7 Plus.